(Oktober 2017) 

I og omkring Uge40 – den årlige Alkoholkampagneuge – har Novavì (og tidl. Lænkeambulatorierne) jævnligt lavet events/happenings, som har skabt opmærksomhed og omtale. Her er et lille udpluk – følg links.
 

I 2014 opstillede de 4000 tomme øl- og vinflasker midt på gulvet på Københavns Hovedbanegård. Og de var jo ikke sådan at komme udenom, og at det gav lidt tanker. Ønsket var/er at få danskerne til at tale om alkoholmisbrug.
Se DR-artikel >   •   Tv2 Kosmopol >

 
I 2015 fik de på Rådhuspladsen sendt en flaskeformet luftballon til vejrs og stillet en godt 8 meter lang bar med gæster, der har fået lidt for meget at drikke, for at gøre opmærksom på det skadelige alkoholforbrug.
Se Rostra omtale > (Rostra er Novavì’s PR-bureau).

 
I 2017 arrangerede de igen på Hovedbanegården en såkaldt Flashmob med unge dansere fra StepzDansestudie.
“Flashmob” udføres af en menneskemængde, der laver en uventet happening på et offentligt sted, for derefter at spredes lige så hurtigt, som den dukkede op.
Se YouTube-video  >

 
>> Kender du flere sider fra deres events, så send meget gerne en mail med et link til Lænken web@laenken.dk <<